azim puchong blog

By: azim puchong personal page

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  7  8  9  10  11  12  13  [14]  15  16  17  18  19  20  21  >  >>]    [Archive]
Monday, 24-Apr-2006 16:40 Email | Share | | Bookmark
Yoo.... Kawe Sedio Dohh...

 
 
 
View all 121 photos...


damn.... finally habis gak aku meng'upload semua pics ni...







The Blowers Daughter"

And so it is
Just like you said it would be
Life goes easy on me
Most of the time
And so it is
The shorter story
No love, no glory
No hero in her sky

I can't take my eyes off of you
I can't take my eyes off you
I can't take my eyes off of you
I can't take my eyes off you
I can't take my eyes off you
I can't take my eyes...

And so it is
Just like you said it should be
We'll both forget the breeze
Most of the time
And so it is
The colder water
The blower's daughter
The pupil in denial

I can't take my eyes off of you
I can't take my eyes off you
I can't take my eyes off of you
I can't take my eyes off you
I can't take my eyes off you
I can't take my eyes...

Did I say that I loathe you?
Did I say that I want to
Leave it all behind?

I can't take my mind off of you
I can't take my mind off you
I can't take my mind off of you
I can't take my mind off you
I can't take my mind off you
I can't take my mind...
My mind...my mind...
'Til I find somebody new




"yo... kawe sedio doh..." hanye di Times Sq. hahahahahha
sonok gile bile dapat jumpa kawan2 masa kat UTM dulu.
kul 0955 pg McNa call aku.. aku tak jawab sebab baru bangun dr tido
aku kelam kabut g mandi, sebab aku suruh kumpul kat Times Sq kul 1000 pg. hehehe
kul 1040 aku sampai kat sana. call diorg.. lor... belum sampai pun lagi
hahahhaa...aku kire awal la gak.

antara yg hadir:
AZiM puchong
thah
mcna
shikin
bye
ali
paku
kamil
aimi
-dtg lambat skit

dtg time makan:
lok
hazali


Monday, 17-Apr-2006 15:07 Email | Share | | Bookmark
perasaanku tentang perasaanku padamu

 


hai cinta
dengarkanlah
aku ingin bicara
tentang aku dan kamu
tentang cintaku padamu
aku memang laki laki
yang pernah mencintai seribu wanita
dan misterinya
tapi sekarang begitu berbeda
bersamamu aku merasakan cinta yang lain

bersamamu
kurasakan cinta
bersamamu
kumerasa rindu
bersamamu
ku bisa jatuh hati
bersamamu
kurasakan sesuatu
yang tak pernah kurasakan
sebelumnya

ini hanya teriakan perasaanku
tentang perasaan ku
kepada dirimu yang
semakin hari semakin menjadi jadi
hatiku sudah memilih kamu
menjadi separuh nafasku dan
separuh jiwaku
kamu menjadi bagian hidupku



last saturday, 15 april 2006. aku g konsert mlm indonesia...
waduh..grand bangat sih..hahaha
memang puas hati laa
walaupun ramai gile mat2 jebeng kat sana..
start kul 4 ptg mula2 Ada Band perform
pastu ade Ungu, Cokelat, Padi,Gigi
last skali DEWA 19 kuar..
Audy, Ari Lasso, dan Ratu berselang seli ngan Dewa 19.
sonok gile..


*gambar tahun lepas kat klcc
lagu ini tiada kena mengena dgn org yg snap pic aku ni

kpd kusing aka Nazmi QS.
doakan ko cepat sembuh lepas operation tu

and jangan lupa click page aku lagi satu http://azimpuch.fotopages.com


Sunday, 2-Apr-2006 06:48 Email | Share | | Bookmark
cinta & bas

 


Cinta & Bas

Tahu tak, cinta sebenarnya sama seperti
seseorang yg menunggu bas. Bila bas tu datang,
awak nengok bas tu dan awak kata pada diri
awak,"Eee...penuhnya... tak de tempat duduk."
Jadik, awak katakan pada diri awak, "Saya akan
tunggu bas yg lain." Awak pun biarkan bas tu
berlalu dan awak tunggu pulak bas yg lain.

Kemudian, datang pulak bas yg kedua. Awak
nengok bas tu dan awak akan cakap, "Eee... bas
ni buruk sgt... mesti tak selesa. Dan mungkin bas
ni akan rosak kat tengah jalan." Jadi, awak pun
biarkan bas buruk tu berlalu dan awak bercadang
untuk tunggu bas yang seterusnya.

Setelah beberapa ketika, datang lagi sebuah bas.
Bas yg datang tu kosong, tak penuh dan tak
seburuk bas yg tadi tapi kali ni awak
kata, "Emmm.... tak de air-cond... cuaca pulak
panas. Lebih baik saya tunggu bas yg lain." Dan
sekali lagi awak biarkan bas tu berlalu dan awak
bercadang utk menanti bas yg seterusnya.

Tiba-tiba awan mula gelap, cuaca semakin
mendung dan baru awak perasan yg awak pula
dah terlambat rupanya. Awak mula panik dan terus
naik bas yg datang ketika itu, walaupun bas itu tak
sebegitu sempurna.

Dan kemudian barulah awak sedar bahawa... awak
dah naik bas yg salah. Jadi, selama ni awak dah
membazir banyak masa dan wang untuk
menunggu apa yg awak nak.

Walaupun yg datang tu adalah bas yang berair-
cond, adakah awak dpt pastikan bahawa bas tu tak
akan rosak di tengah jalan atau mungkin bas tu tak
terlalu sejuk untuk awak?

Jadik, (terutamanya golongan perempuan)lelaki
pun samalah mengingini apa yg awak idamkan tu
memang tak salah.
Tapi, tak salah juga kalau anda sanggup memberi
satu peluang pada orang lain, kan?

Sekiranya awak dapati "bas" itu tak sesuai dengan
awak, apa yg perlu awak lakukan hanya tekan
loceng dan turun daripada bas tu.

Tapi... saya pasti awak semua tentu ada
pengalaman yg macam ni. Awak nampak sebuah
bas datang (tentulah bas yg awak nanti-nanti kan),
awak tahan bas tu tapi pemandu bas tu pulak buat
tak faham dan pura-pura buat taknampak awak
dan terus berlalu tinggalkan awak!

Hahahaha.... Bila ada bas yang lalu melintasi saya
macam tu, apa yang saya lakukan ialah
BERJALAN!

Bodoh sebenarnya untuk mengejar bas tu sebab
setiap kali, awak akan terjatuh dan menyakiti diri
awak sendiri.

Jadi, bercinta tu adalah ibarat menunggu
bas,sama ada awak nak naik dan beri peluang
pada bas tu... semuanya terpulang pada diri awak.

Dan bila awak berjalan, awak sebenarnya cuba
melarikan diri daripada cinta...............................


Monday, 13-Mar-2006 18:35 Email | Share | | Bookmark
aku penat

 



puisi rangga

Kulari ke hutan...
kemudian menyanyiku,
Kulari ke pantai...
kemudian teriakku,
Sepi...sepi dan sendiri aku benci,
Aku ingin bingar....aku mahu di pasar,
Bosan aku dengan penat,
Dan enyah saja kau pekat,
Seperti berjelaga jikaku sendiri,

Pecahkan saja gelasnya biar ramai,
Biar mengaduh sampai gaduh,
Aih...ada malaikat menyulam,
Jaring labah-labah belang
Di tembok Keraton Putih,
Kenapa tak goyangkan locengnya
biar terdera,
Atau aku...harus lari ke pantai
belok ke hutan....


aku penat gile lately ni
bz gile..rasa mcm 24jam bekerja
tp outcome xde pun..hampeh.
kpd ecah, sori xreply msg, bz la..ramai lagi yg xdpt reply
tp diorg xde la ngadu kat kaum keluarga..hehehe

* pic ni masa kat UTM, kat studio kelab fotokreatif, aku jadi dummy utk test lighting
muka penat gile. rindu aa kat utm.
ingt dulu masa rambut panjang dulu(pic ni rambt pendek)
kat aked meranti, aku sampai je sana, ade org panggil aku rangga
hahahha...tergelak gile aku, palong pun gelak gak



Friday, 3-Mar-2006 03:54 Email | Share | | Bookmark

 


[<<  <  7  8  9  10  11  12  13  [14]  15  16  17  18  19  20  21  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net